hårfärgsparty!

Ja att jag träffar Elinore nilsson allt för sällan är ett faktum. Så igår var hon på rätt sida av stan igen och kom upp till mig en fin fin idé. Hon skulle ha blond lugg (som hon redan hade) Och resten av håret svart. Jag tror inte någon kan fatta hur snyggt det faktiskt blev! Blev otroligt chockad för hur vi lyckades med detta utan fläckar eller missar. Kan varit att vi var nyktra för en gångs skull när vi färgar håret, vem vet?
Sen var dte min tur. Jag skulle ha håret lite ljusare, dvs gjorde vi folieslingor. Vilken gick lite sisådär va. Håret blev jätte fint (mitt riktiga hår) och mina extentions såg ut som att någon hade målat in lite orange/gult i vissa slingor, det gick verkligen inte att missa vilken slinga som hade blekts och inte, dvs inte allt för snyggt! Så för att göra det bättre la jag i en guldbrun färg (vilket knappt hjälpte alls) och idag la jag i en toning 600. Och är ganska nöjd. Det ser inte exakt ut som på bild (inte lika rödaktigt) så, i verkligheten ÄLSKAR jag det, så länge det inte är med på bild. Men.. Nu ska mitt hår få vila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0