2/11-2010

hej hallå!
Har precis satt upp barret, om man kollar på bilden ett inlägg nedåt går det bara en fråga igenom mitt huvud.. "HUR FAN LYCKAS MAN?!" haha. Ja, *nullruffs eller mer morgonfrilla kanske är ett bra svar på frågan. Fan vad jag bara vill raka av mig skiten ibland.
Nu har jag precis slängt i mig 0.5 dl kvarg, funlight och 2msk chrunchy till frukost, kaffe på det skulle egentligen inte vara helt fel.. Men men. Så nu ska jag byta om och bege mig ner till stallet och lalla runt lite på heysan. Efter det ska jag hem och byta om innan jag ska möta upp Jasse för eventuellt en fika eller en hel kvälls biomys A.K.A Saw i 3d med Firran & Lillebror, vi får helt enkelt se vad som händer med dagen, det mesta kan också ändra sig om man säger så. Det är ju FAKTISKT tv tisdag! Och mitt ansikte är kvar hos firran. Att gå på ofentliga platser utan smink måste jag nog erkänna.. Det är inte min grej!
Men, konsum, morgoncigg och utomhuslivet i regn och lera! Vi hörs i kväll!


Kommentarer
Postat av: Inés

Mysigt! Btw älskar jag den bilden :D <3

2010-11-02 @ 09:57:13
URL: http://misscherif.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0