10:30 - 22:30

Imorgon blir det hard work och världens tagg till lördag! Det kommer gå bra jag känner det. Ska prata avtal med ett av de hemliga jobben jag sökt. Är otroligt nyfiken, Det här kommer bli bra asså. Tagga tagga tagga får jag jobbet, då skiter jag i vilket, då blir det en FET utgång på lördag!

Har shoppat idag igen, men jag höll plånboken hyfsat i styr.. Det blev 2 koftor och rosenrot från hälsokosten. nu ska jag bli like hyper som jag var för några år sen. Om jag kunde göra det med att äta onödiga saker skulle det vara ett stort +.. Fan i helvete vad man kan proppa i sig. Och snart är mitt knä läkt! Då ska det tränas, som faan! tagg tagg tagg!

Nu blir det till att sova, ska trotts allt upp 07:20 i morgon och hålla mig vaken på vägen! .. Och inte glömma hälften av allt hemma. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Gautelena

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2012-08-22 @ 13:52:39
URL: http://gautelena.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0