you run away you'r all the same

jag blir bättre och bättre.. på att äta skit! Ibland tycker jag inte om att avra med firran, vi har samma kärlek till godsaker och börjar jag kan jag banne mig inte sluta. inte nog med att man inte ätit på hela dagen på jobbet, snacka om att man suger i sig allt man hittar tills man mår illa.. Jag mår otroligt illa! Trycker man på min mage nu, då skulle jag sprängas *BOOOOOOOM*

Så... Nästa vecka börjar allvaret! Då blir dte gym på lunch eller innan minst 2 dagar i veckan. Och om jag inte besöke rgymmet, då blir dte promenix! Nu ska det fixas! Så måndag, då jävlar kommer jag igen!

Börjar 07:30 i bromma imorgon, ni kan ju gissa vad dte innebär. Nu ska jag packa ihop inför imorgon och sova, i need it. Det blir en tidig uppgång och en ännu tidigare sänggång.. Om jag inte hittar någon som vill gå på MGMT med mig på berns imorgon.. jajjjja! God natt hjärtisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0