stressiga dagar

Igår var dte fredag och efter en sjukt bra dag på jobbet så blev det en myskväll med vin och Jasmina! Otroligt skönt tyckte jag.. tills jag kommer in i ett bäcksvart tungelsta! Jag har aldrig varit med om något liknande! Det var strömavbrott i hela "byn"! Sjukt! Efter 3 timmar fick vi i mitt område tillbaka strömmen, efter 4 fick resten av samhället tillbaka den. Som tur var komströmmen tillbaka i samband med att Jasse anlände, så vi fick en riktig rolig kväll och snarkade ganska gott i takt efter några glas.

Idag var det barnkalas hos mitt kusinbarn Nova som stod på schemat. Så direkt efter stallet bar det av hem, duscha "inte lukta usch stå högt i kurs" och efter det bar det av mot den nyblivna 5åringen och vara lektant. Jättemysigt!

Nu gör jag mig iordning för min sista utekväll på jävligt länge. Jag är galet taggad! Nu kör vi! parteeeeeeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0