stallet jul

Fick en riktigt fin kväll igår och en otroligt bra start på min julaftonsmorgon. Idag var sista gången jag satt på toppes rygg. Han tyckte det var så kul att få följa med killarna ut runt kvarteret och fira in julen med oss. Är så glad att jag gjorde det! Otroligt underbart!
Tack Tessan, Ellan och alla inblandade för en hittills underbar bra julafton! Om några dagar (eller när ellan har tid) kommer bilderna innan och efter ritten när alla hoppat upp på hästryggarna och när toppe var första man ut i hagen utan täcke. Han är så underbart fin, här i sin otroligt söta julklapp från stallet! Lit gayvarning på min lilla toppetuss.. Jag älskar min prins



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0