från en annan värld i en annan värld

Börjar bli riktigt förkyld. Har frusit hela dagen.. Känns som att det ska vara fredag i morgon, har trott det sen jag vaknade i morse.. Så var det bara onsdag.. Nu ska jag göra något jag inte kommer ihåg sista jag gjorde.. Jag ska platta håret! Fan jag som ska komma igång med alla träning, helvete! Men detta ska fan inte stoppa mig, i morgon ska jag banne mig träna armar! .. och lite kondition kanske!
måste sätta igång med allt.. upp tidigt i morgon igen. Blir lite mim och sova i soffan trycka i mig te ska jag banne mig också göra. buhä! jaja, dags att sätta igång då! imorgon ska jag banne mig göra några rediga inlägg, min önskelista, och annat skit som gör en lite gladare. Så jag slutar tänka det jag inte vill tänka på.. vi säger så.. Och sluta säga banne mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0