dålig update

det är mycket på jobbet, mycket att ta in. Och jag har ett liv efter jobbet, tro det eller ej. Ett liv i total kaos. Jag orkar verkligen inte med det längre. Idag vaknade jag med tårar i ögonen, idag kommer de även göra mig sällskap till sängs. Inlägget ovan kommer förklara orsaken, de som vet de vet. Jag uppskattar ert stöd... Det här känns så otroligt overkligt och det är inte förns nu jag har börjat inse att en stor del av mig kommer försvinna..

Hur som helst, inläget ovan var det ja. tror ni kommer förstå var jag är efter jobbet och varför. Här är resten av veckans planering med en väldigt väldigt stor risk för en brutal ändring. Ska försöka updatera imorgon om jag orkar och får tid. Puss på er trogna readers!

måndag: jobb, rida irre
tisdag: jobb, fixat håret, Toppe
onsdag: gym premiär innan jobbet (plus poäng), jobb, rida irre, toppe
torsdag: gym, jobb, idol genrepet på globen
fredag: jobb, rida irre (?) Toppe, inflyttningsfest (?) utgång (?) fredags mys med Firran (?) svar (?)
lördag:
Novas födelsedags kalas, fira Amanda & Therese (skridskor) Toppe, rida irre (?) utgång (?)
söndag: Toppe, rida irre (?), köpa sista julklapparna svar (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0